Sivut

keskiviikko 24. helmikuuta 2016

Vauvakuume

APUA! Mulle on iskeny ihan järkyttävä vauvakuume! Raskausaikana vannoin ja vakuutin, että Beni jää meidän viimiseks lapseks mut nyt mun mieli on muuttunut. Salaa toivon pienessä mielessäni, että vielä joku päivä saan synnyttää ja kokea sen vauvan tuoksuisen arjen. Sitä ennen kuitenkin mun on palattava töihin ja lasten on vähän kasvettava, sillä Beni on vielä kuitenkin niin pieni. Myös kropan on hyvä saada hetki hengähtää..

Myös yksi merkittävä hidaste mun vauvakuumeelle on aiemmissa raskauksissa kärsitty raskaushepatoosi. Danin aikaan selvisin suht vähällä, vaikka osastolla olinkin, mutta Benin odotusaika oli ihan hirveetä! Mä jouduin ravaamaan lopuksi jokatoinen päivä sairaalassa käyrillä ja 2kertaa viikossa ultrattiin.

Onneks palkinto on mitä mahtavin ja se tunne kun saa oman pienen nyytin syliin! <3 Se on jotain niin parasta. Sen vuoksi mä voin kestää vaikka kuinka kauhean raskausajan ja kaikki vaivat vielä joskus.. Mutta en vielä hetkeen.

Nyt keskityn nauttimaan näistä mun pienistä muruista <3

Vasemmalla Dani ja Oikeella Beni


2 kommenttia:

  1. Voihan vauvakuume, kauhulla odotan koska se iskee kunnolla tänne. Varsinkin kun niitä vauvoja ei enää tule. :( Ja miten suloiset kuvat, äää en kestä.♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää vauvakuume on varmaan kroonista.. helpottuu aina hetkeks mut palaa pahempana kun ennen :D

      Poista