Sivut

maanantai 25. tammikuuta 2016

Uusi alku

Vihdoinkin mä sain aikaseks tehdä uuden blogin ja alkaa taas kirjottelemaan. Jotkut teistä saattaa muistaakkin, että kirjottelin n. vuosi sitten Danin elämää nimistä blogia. (nyt blogi on toivottavasti jo visusti piilossa).

Teille jotka ette vielä tiedä ketä olen niin voisin tehdä pienen esittelyn nyt itsestäni.

Eli heippa vaan kaikille, mun nimi on Janina. Oon 21-vuotias ja mulla on kaksi aivan ihanaa lasta ja avomies. Lapset on syntyneet 9/13 & 7/15, eli vanhempi on reilu 2 vuotias ja nuorempi kohta jo 7 kk.

Mä oon koulutukseltani merkonomi, mutta en vielä tiedä mitä mä oikeesti haluun "isona" tehdä. Nyt kuitenkin haluan kasvattaa lapsia kotona ainakin vielä muutaman vuoden.

Me asustellaan tällä hetkellä Riihimäellä kerrostalo kolmiossa, mutta toivottavasti tästä päästään pois jokupäivä. Mulla olis kaukasissa haaveissa ihana rintamamiestalo, minkä sais remontoida vanhaa kunnioittaen, mutta modernisti. Ehkä tää päivä vielä joskus koittaakin.

Nyt mä yritän tällä kertaa pitää blogin hengissä, mutta voin jo valmiiksi sanoa, että en joka päivä tule kirjottelemaan mutta yritän useamman kerran viikossa ainakin. Toivottavasti saan tänne mun blogiini edes muutaman hassun lukijan, jotta ei ihan yksin täällä tarvitse höpötellä.

Mulle saa ehdotella kirjottelemisen aiheita ja toivonkin että joku heittäisi vähän ideoita ilmaan, jotta päästään vauhtiin,

Mutta nyt pidemmittä puheitta toivotan kaikki tervetulleiksi lukemaan meidän arjesta.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti